Annonser från BloggPartner

Svaren från frågestunden

Hej alla läsare!

Vad är det för genre på filmen du ska göra och vad kommer den handla om och så? :)

Svar: Det är en skräckfilm och den kommer att handla om en kvinna som lider utav ångest och det kommer gradvis att bli värre och värre. Den är ganska psykologisk, men det kommer finns en del blod i den också. Bilden bredvid är en stillbild från filmen.

Vad vill du helst göra skriva manus eller regissera?

Svar: Jag vill både skriva manus och regissera, fast jag känner mig mest bekväm med att skriva.

Har du även funderat på skådespeleri någongång?

Svar: Ja, jag kommer skådespela i min egen film, fast jag kommer inte ha någon replik för jag är dålig på att prata i filmer.

Hur lång tid kommer inspelningen att ta? (Skulle gärna vilja veta när man kan se den!)

Svar: Inspelningen kommer bara ta någon vecka + att vi har några scener kvar som vi tar i november, men redigeringen kommer ta ett tag och ja räknar med att bli klar i slutet utav november. Men det kommer finnas trailers redan om ett par veckor, så håll utkik efter det!

Hur många filmer har du nu i din filmsamling?

Svar: Ungefär 880.

har du något favorit soundtrack från någon film?

Svar: Ja Sweeney Todd har ett underbart soundtrack. Även båda Kill Bill filmerna har grymma soundtrack.

Vart handlar du helst film?

Svar: Play.com är en underbar sida som har fri frakt och billiga blu-ray och dvd-filmer och väldigt grymma utgåvor. Annars handlar jag mycket på sci-fi mässor, cdon.com, discshop och så kollar jag även in darkdisc och subdvd.

vilken är din coolaste dvd/box/utgåva?

Svar: Jag har så många filmer och utgåvor så det är svårt att välja. Jag kommer ta upp dem i ett separat inlägg ;)

Vilken/vilka är dina favoritserier?

Svar: How I met your Mother, Family Guy, South Park, Simpsons, Dexter, Criminal Minds och alla C.S.I är serier som jag följer, men den nya serien Spartacus: Blood and Sand verkar värd att kolla in när den har premiär den 15 oktober.

Vilken film tyckte du var bäst på bio i år?

Svar: Kick-Ass och Inception utav tvekan.

Vad tycker du om Saw-filmerna?


Svar: Jag älskar Saw-filmerna och stöttar dem i vått och torrt. Jag längtar alltid efter att få se nya fällorna och vilka skådisar som är med. 

Längtar du tills Saw 7?

Svar: Ja väldigt mycket, hur kan man inte vilja se Saw 7 i 3D? 

och varför har du inte recenserat dem ännu?

Svar: Jag tänkte vänta med det tills min speciella Saw-vecka som jag kommer ha här på bloggen innan Saw 7 har premiär.

Vad tycker du om Star Wars filmerna, och vilken är din favorit?


Svar: Vad är Star Wars...? Nej jag skojar bara, jag gillar dem filmerna väldigt mycket och den andra är nog min favorit. Jag gillar filmer som utspelar sig i rymden så hur kan jag inte gilla Star Wars? ;)

Hur många tatueringar har du? Eller, planerat du någon?

Svar: Jag har bara en än så länge, men jag planerar att ha flera. Tänker göra flera på ryggen, en vid troskanten, några på armarna och sen får jag se. Alla motiv har jag inte bestämt själv ännu.

Vilken är din favorit av Sagan om Ringen trilogin?

Svar: Den tredje är nog min favorit, kanske för att det är den som jag kommer ihåg bäst.

Har du mest skräckfilmer?! Eller har du lite annan slags film också?!

Svar: Jag har inte bara skräckfilmer, jag gillar alla filmer och har verkligen alla typer utav filmgenres. Det många inte vet är att jag älskar musikalfilmer också. Jag gillar alla genres som sagt, bara det att skräckfilmerna har en lite större plats i mitt hjärta.

Vilken är den senaste skräckfilmen som du har sett som du kan rekommendera?

Svar: Whatever happened to Baby Jane? och Frozen.

Du brukar skriva i bloggen hur många filmer du har sett totalt och nu undrar jag vilken siffra du ligger på?

Svar: 1965 tror jag att jag är på nu, så 2000 närmar sig.

Jag är en ny läsare och kanske har missat det här, men vilka är dina absoluta filmfavoriter?

Svar: Suspiria, Inglourious basterds re-make, Dr Caligaris Kabinett, Nightmare before Christmas och Orphan.

Vilken form av färgljus kommer du att fokusera mest på i filmen? :P

Svar: Det kommer vara olika, men jag kommer ha med scener då det kommer vara rött ljus, blått ljus och grönt ljus också. Så det kommer variera.

Haha, har du haft mardömmar efter en film någon gång? :P

Svar: haha ja om jag verkligen har tänkt på den i flera timmar efteråt och speciellt innan jag ska sova. Brukar hända så med Halloween filmerna eller Fredagen den 13:e filmerna om jag ser någon utav dem innan jag somnar så brukar Michael eller Jason besöka mig i drömmen och det är inte alltid så kul ;)

Favoritmat?

Svar: SUSHI, jag älskar sushi. Skulle kunna äta det varje dag frukost, lunch och middag, mums!






300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Eyeless

Jag åt sushi till lunch och middag idag. mohah.

2010-10-04 @ 23:02:42
URL: http://thateyelessentity.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0