Annonser från BloggPartner

Saw V

Hej alla läsare!

Handlingen cirkulerar runt pusselbitarna som skärs bort från offrens hud och vad som hände med dottern till Jeff och Lynn (Saw III). Pusslet blir större nu när femte delen i Jigsaws historia fortsätter i ny tappning...

Nu är Saw-filmerna återigen på topp med denna. (Candy jag vet vad du kommer säga ;)) Jag gillade storyn och jag diggade alla fällor grymt mycket, speciellt sista ''blodfällan''. Den här filmen fick mig att återigen känna så som jag gjorde med den första och andra filmen, därav femman. Jag gillar oftast fällor där folk blir färre och färre och färre, därför var jag så nöjd med denna. Jag tycker även att denna hade en del utav mina favoritfällor. ''Glassboxen'' var väldigt cool och hemsk på samma gång och allra sista scenen var också ganska intensiv.

Det fanns en hel del bilder som skulle ha varit med i saw V som inte alls var det och jag undrar vad som hände med de bilderna och de scenerna? Ska dem användas i Saw VI eller skrotas dem bara? Jag och mamma får se ikväll, då vi äntligen ska se den nya Saw filmen.



300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0