Annonser från BloggPartner

Saw 2

Hej alla läsare!

Jigsaw ger sig på en ny grupp människor, placerar dem i omöjliga situationer där deras enda räddning ligger i att ta livet av någon annan. Polisdetektiven Eric Mason försöker spåra Jigsaw för att stoppa honom men inser inte att "leken" utspelas mitt framför ögonen på honom och snart dras han med in i leken och få slåss för sin sons liv.

Jag tycker att uppföljaren är minst lika bra som ettan. Den har snyggare färger och den grönaktiga färgen i första scenen är så snygg, scenen hade inte alls blivit lika bra utan den. Även flera utav mina favoritfällor finns med och två utav dem är Venus Flytrap & The Glassbox.

Bakommaterialet till denna film är väldigt intressant och då får man reda på hur de har gjort alla fällorna steg för steg, vilket var väldigt coolt. Jag gillar även hur de olika karaktärerna reagerar mot varandra och hur allting löses upp på slutet. Twisterna i saw-filmerna är underbara. Jag valde att inte ta med en vanlig Saw 2 poster, utan tog med den här bilden istället som är så snygg att jag köpte den som en poster. Har ni någon favoritfälla? Det behöver inte bara vara från Saw 2,  utan det kan vara från vilken som helst utav de andra filmerna. Nu är jag så peppad inför att se Saw 7 på fredag och det kommer bli så roligt. Jag såg Saw 2 med mamma på bio i Polen och nu kommer mamma att följa med mig och se Saw 7.


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag får hålla mig borta ifrån din blogg efter fredag och framåt tills jag sett filmen! Vill inte ha några fler spoilers nu!

2010-10-27 @ 12:17:49
URL: http://bloodydisgusting.blogg.se/
Postat av: Candy

Det är min favoritfilm av Saw-filmerna. ^^

2010-10-27 @ 13:18:43
URL: http://www.eye-candy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0