Annonser från BloggPartner

Dröm från inatt

Hej alla läsare!♥

Jag vill börja dela med mig utav konstiga drömmar som jag har och den jag ska dela med mig utav nu är från inatt. Det började med att jag och Tomas åkte runt på varsin sparkcykel i ett villa område. Det var väldigt mycket uppochnerförs backar. Vi fick reda på att det bor en mördare i området och vi försökte att lista ut vem. Plötsligt var jag i ett rum och där stod mördaren. Han var helt klädd i svart, med svarta handskar, så som de ser ut i Giallo-filmer.

Det han satt på kanten utav var ett badkar och efter några sekunder så tog han tag i mig och förde ner mitt huvud under vattnet. Hans planer var att dränka mig, vilket han lyckades med. Han dödade mig, fast jag kan aldrig dö på riktigt i mina drömmar, utan även om jag ''dör'' så är jag fortfarande vid medvetandet oavsett vad som händer med mig. Mördaren dödade inte bara mig, utan fyra till utav mina närmaste.

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Eyeless

Cool dröm! :) Jag hade också tänkt lägga upp några av mina drömmar, men kom aldrig riktigt igång med det. Och nu kommer jag knappt ihåg mina drömmar längre, vilket är synd :/



Hur är det annars med dig? Kram!

2010-10-19 @ 13:36:21
URL: http://thateyelessentity.wordpress.com/
Postat av: Eyeless

Ah, jo att dö i drömmen är ju aldrig kul, men i övrigt lät det som en udda dröm :)



Känner mig utmattad av skola och livet och allt det vankliga, annars är det väl bara bra med mig antar jag :) Hur går det med filmarbete och sådant?

2010-10-19 @ 14:03:01
URL: http://thateyelessentity.wordpress.com/
Postat av: Angelica

Usch att dö i drömmar är aldrig roligt...

2010-10-19 @ 18:10:54
URL: http://mataduvor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0