Annonser från BloggPartner

Sci-Fi mässan 2010 Stockholm del 2

Hej alla läsare!

Många var intresserade utav att vad jag hade köpt på mässan och här kommer den första delen utav det jag har köpt.



Här är allting som jag och Tomas köpte tillsammans på mässan under första dagen.

Jag köpte en väldigt snygg utgåva utav blind dead filmerna (zombiefilmer), den kostade 599 spänn.

Man fick med en liten bok och en extraskiva med information om regissören, vilket alltid är trevligt.

Den här Hammerboxen innehåller 13 filmer från Hammer och jag har inte sett en enda som finns med i boxen, men den kostade bara 299 spänn och jag har gillat de andra Hammerfilmerna som jag har sett så jag var tvungen att köpa denna.

Jag hittade en box med 6 stycken Godzilla filmer och har nu sett tre stycken utav dem sen jag köpte den och den är klart värd sina 159 kronor!

En box med fem stycken flugan filmer för endast 99 kronor! Fler bilder på vad jag har köpt kommer, så oroa er inte ni kommer att få se allting + mer bilder från mässan.

 

 




300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Anton

Jag kunde inte gå på Sci-fi mässan i år tyvärr. Nu när jag ser dina awesome köp blir jag ännu mer bitter att jag inte drog. Jag har hört att Edward Furlong inte ska vara så fräsch och att han satt och drack whiskey hela kvällen. Stämmer det? har du nån bild?



2010-11-30 @ 09:32:36
URL: http://www.thelostboys.se
Postat av: Sandra

sv: Tack så mycket :)

2010-11-30 @ 13:28:03
URL: http://sandramarschall.blogg.se/
Postat av: BlueRoseCase

Åh, Stage Fright. Hittade den på vansinnesrea i somras och blev glatt överraskad. Otroligt stämningsfull och rent av vacker film.

2010-11-30 @ 18:40:26
URL: http://bluerosecase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0