Annonser från BloggPartner

Placebohoes födelsedag del 1

Hej alla läsare!

Här kommer första delen utav bilder från min födelsedag. Jag var väldigt nöjd med dagen, jag gjorde bål som bestod utav Vodka, Apelsinjuice, hallon, blåbär och björnbär. Jag fick väldigt bra presenter!

 

Mamma hade lagat lasagne och bakat en tårta och jag lagade en väldigt god hallonpaj med vaniljsås. Jag hade satt upp små hemmagjorda namnlappar på varje plats och det uppskattas ganska mycket.

Jacob och Candy flummade sig som vanligt.

Tomas, Sofia, Niklas, Lollo, Jacob och Candy var mina VIP-människor.

Tårtan som mamma lagade. Jag åt inte utav den eftersom att jag inte gillar tårta, men jag hade min hallonpaj och det var MUMS.

Jag fick bland annat en väldigt stor popcornskål och Hello Kitty balsam utav Candy. Jag fick även mer awesome grejer utav henne, men det visar jag i del 2 inlägget.

Jag och min bästa tjejkompis Sofia. Jag fick kort på bio utav henne vilket är awesome.

 

 

 


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner

Trackback
RSS 2.0