Annonser från BloggPartner

Långa trailers? NEJ TACK!

Hej alla läsare!

Jag HATAR HATAR HATAR långa trailers som spoilar hela filmen.



Hur får man lust att se en film där man redan vet vad som händer och hur det kommer att sluta? Nej usch, jag föredrar korta trailers med mer mystik där man inte alls förstår någonting för då vill man ju gå och se filmen. Jag såg trailer till The Town och den var jättelång och alla frågor jag hade besvarades redan i trailern, fy fan! Jag har ingen lust att se den på bio efter det, precis när den började så tänkte jag det här var interessant undrar om det kan vara på det sättet och tänkte att ifall jag såg den så skulle jag få svar på det när jag gick och såg filmen, men nej jag fick svaret redan i trailer, suck! Nej tack för såna trailers.

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Candy

Usch, gillar inte heller det. Dumma spoilers! Tycker de ska vara max 1,5 minuter. ><

2010-11-23 @ 00:11:33
URL: http://www.eye-candy.se
Postat av: Emma

Jag håller med man blir förbannad!!!

2010-11-23 @ 00:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0