Annonser från BloggPartner

4 månaders firande

Hej alla läsare!

''Vi började med att äta en förrätt som blev hemmalagade nachos med guacamole och salsasås, det var riktigt gott.''



Den 24/11-2010 firade jag och Tomas 4-månader tillsammans. Tomas bjöd mig på en jättegod middag på en mysig restaurang, Texas Longhorns i Sundbyberg. Efter att vi hade ätit middagen och var övermätta åkte vi hem till Tomas och hade det väldigt mysigt med film, choklad och massor med pussar och tafs ;)


Vi började med att äta en förrätt som blev hemmalagade nachos med guacamole och salsasås, det var riktigt gott.

Jag åt ribs med en majskolv, pommes frites och coleslaw sallad.

Tomas åt en steak på 300 gram, en majskolv, pommes frites och lite sallad vid sidan som jag senare fick äta upp.

Det blev glass till efterätt.

NOM NOM MUMS!


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: fr

sv: ihelgen kommer min pojkvän, han ska nog sova över o såå :), dusjj

2010-11-26 @ 12:44:59
URL: http://fridaaow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0