Annonser från BloggPartner

Kass uppdatering

Hej alla läsare!

Jag vet att min uppdatering har varit skit men jag har inte mått bättre än vad min uppdatering har varit. Jag har velat skrika och gråta, men jag har så svårt att göra det framför andra så jag håller det mesta inne, precis som jag har gjort i över 10 år. Jag har knappt någon att prata med när jag mår så här, men jag får väl gå och störa Sofia lite senare. Det har kommit fram någon tår idag och det har känts skönt. Ända sedan jag kom hem från Sofia så har jag inte alls mått särskilt bra, men det är tur att jag får vara hos Sofia så mycket jag vill. Känns skönt att så fort jag behöver någon att prata med eller någon axel att gråta mot så kan jag åka till henne, känns som att hon är den enda som tycker om mig tillräckligt mycket för det. Det känns som att det är knappt en handfull med människor som förstår mig eller ens vill försöka. Jag är så glad att få träffa Sofia och Niklas imorgon, det ska bli jätteroligt. Vi kommer ha chips, godis, läsk och sen kolla vem som får lägst poäng i melodifestivalen haha! ;)


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Althea

Hoppas du mår bättre snart iaf =)

2010-05-29 @ 11:41:14
URL: http://rockerland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0