Annonser från BloggPartner

Underklädes och bloggkväll

Hej alla läsare!

Nästa vecka kommer jag en en underklädervisning, där jag kommer visa vilka underkläder som jag säljer för det företaget som jag jobbar för. Det finns i alla storlekar och är väldigt bra för huden. Finns allt från korsetter till badkläder. Jag har allting orört och inplastat hemma. Vi kommer vara några stycken som visar, så om du bor i Stockholmsområdet och har lust att åka till Sollentuna för en underklädes kväll så är ni mina läsare varmt välkomna. Det kommer finnas fika och ni kan även få se mitt filmrum och fråga frågor. Kommentera här eller mejla ifall ni kan och är intresserade utav att komma nästa vecka.


Ta gärna med er så många vänner ni vill som också kan vara intresserade utav underkläder.


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0