Annonser från BloggPartner

The Vampire's assistant

Hej alla läsare!♥

Det blev inte Samurai Princess, utan The Vampire's assistant. Den handlar om en ung pojke vid namn Darren Shan träffar en mystisk man på en "freak show", en man som verkar vara en vampyr. Efter en serie av händelser måste Darren lämna sitt vanliga liv och ge sig av på vägarna med Cirque Du Freak och bli en vampyr.
Jag och Sofia hade absolut ingen aning om vad detta var för film när vi skulle så den, så det var väldigt spännande. Redan på introt så visste jag att jag skulle gilla den. Jag tycker att det var en bra och annorlunda vampyrfilm. Uppföljaren kommer detta år och vi båda längtar till den. Menyn var riktigt mysig och jag fick en Tim Burton känsla. Jag rekommenderar denna till alla som gillar vampyrkomedier.

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Jacob (Eyeless)

hahah sorry om jag hädar filmen eller något, men ser ut som en Twilight - kopia... om man bara utgår från utseendet då^^

2010-05-29 @ 16:20:21
URL: http://thateyelessentity.wordpress.com/
Postat av: Millan

Böckerna är så mycket bättre! <3

2011-02-03 @ 21:38:43
URL: http://trustingeternity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0