Annonser från BloggPartner

Svar på kommentar



'' Att väga 40 kg är inte alls så lite, jag tycker att det är fint att kunna gå ner så mycket som möjligt. Så jag tycker att du borde väga 40 kg igen, assnyggt ju!, jag försöker själv komma ner till 40 och jag är 168 cm lång.''


Svar: Personen kan ju inte vara seriös? Det är ju farligt att väga så lite speciellt om man är 168! Det såg ju ganska sjukt ut på mig och jag är 160 cm lång. Den här personen behöver nog hjälp och ganska fort ifall personen är seriös med denna kommentar. Jag tycker att det är fint att med kurvor och saker man ta i och man mår mycket bättre utav att inte tänka på vad man stoppar i sig hela tiden. Jag tycker att man ska kunna njuta utan att känna sig skyldig på grund av mat, för om man börjar tänka på mat hela tiden och bara tänker på att gå ner så är det en början till en ätstörning. Jag tänker inte så längre och jag vill absolut inte väga 40 kg igen.

 

 


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Alexander

Personen är galen. Ska vi åka och tvångsmata henne med smör och sås?

2010-05-13 @ 13:18:27
URL: http://blurayguy.soclog.se/p/
Postat av: Lina

Jag är bara 156 lång och när jag vägde 45 kg var jag smal som en pinne. Dock ser det inte ut så idag utan fettet väller ut lite här och var istället. Mitt mål är att komma ner till 55 kg, men jag orka inte jobba för det, väger i dag 61 kg. Så jag får se ut som jag gör.

2010-05-13 @ 13:42:25
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: Jacob

Vikt är ett ganska abstrakt värde när man tänker efter. Även om man är 168cm så kan man säkert leva sunt trots att man endast väger 40 kg. Däremot är det bara några enstaka kilon ifrån min bror som har muskelsjukdom, så det kan vara värt att tänka på hur lågt man vill att siffrorna ska sjunka. Vill man vara smal så får man väl vara smal, bara man inte struntar i att äta totalt, för det är lika dumt som att köra bil utan bränsle. Sedan är det ju onödigt att peppa andra att gå ned, som redan har genomlidit år av djup depression på grund av ätstörningar.

2010-05-13 @ 18:56:15
URL: http://thateyelessentity.wordpress.com/
Postat av: Alexandresen

alla är vi olika beroende på kretsformig, kön, längd osv.

2010-05-13 @ 19:10:46
URL: http://alexandresen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0