Annonser från BloggPartner

Svar på frågestunden

Hej alla läsare!♥

Nu kommer svaren på alla frågorna jag fick under frågestunden, men jag kommer ha en igen så om du vill fråga något så är det bara att göra det!


1. Bästa Dario Argento filmerna?
Svar:
Suspiria, Mother of tears, Phenomena, Terror at the Opera, Tenebrea, Bird with the Crystal Plumage och Inferno är de bästa, sen är dem andra också grymma ;)

2. Din topp fem lista över de bästa filmerna du sett.
Svar: Suspiria, Inglourious Basterds (re-maken), Dr Caligaris kabinett, Nightmare before Christmas och Orphan.

3. Vilken/vilka kändis hade du en tonårs förälskelse i?
För åtminstone en sådan måste du väll ha upplevt, jag menar, det har väll alla? eller?
Svar: Jag var mest inne i allt gore och dödsscener, men jag har alltid gillat Christian Slater.

4. Om du fick byta utseende med en kändis vem?

Svar: Barbara Steele, Katy Perry och Asia Argento.

5. Hur många filmer äger du nu?
Svar: 840.

6. Senaste film du köpte?
Svar: Blood The last vampire - animén på Blu-ray

7. Vad tycker du om Avatar? Snäla gör en recension utav den för det e min favoritfilm utav alla som finns!
Svar: Jag ÄLSKAR Avatar. Jag fick den precis på Blu-ray och den är så snygg. Det kommer en full recension utav den också.

8. Vad blir ditt nästa tema? Du e grymm på att rita din header och bakgrund.!
Svar:
Det får du se veckan som kommer! ;) Tack så mkt!

9. Dina favorit subgenres inom skräck?
Svar: Slashers, Rape/Revenge, Gore och många fler..

10. Ska du se Terror på Elm street re-maken på bio?
Svar:
Klart jag ska! fast jag har inte alls höga förväntningar på den, snarare tvärtom.

11. Såg att du gillar Saló som fan, hur kan du göra det? Man mår ju bara dåligt utav den.
Svar:
Jag gillar den för att den gör så stort intryck och varje scen har ofta en politisk mening som framförs på ett äckligt vis. Man glömmer inte bort den och jag kan bara inte sluta tänka på den.

12. Jag har också placebo som favoritband och skulle vilja fråga hur du upptäckte dom?
Svar:
Jag såg deras första video 36 degress på MTV när jag var 14 och sedan dess har jag varit beroende utav dem.


13. Har du någon favoritlåt?
Svar:
Jag älskar alla deras låtar, men Special needs är definitvt speciell och betyder mycket. Jag tycker att den är väldigt stark. Alla deras låtar gör intryck och jag älskar deras sätt att leka med ord och meningar. Man blir kär i alla deras texter som på ett eller annat sätt handlar om sex & ångest.


14. Är du också som jag helt beroende av brians röst och hur han är, som person lixom? eller har du varit? dom är som en drog för mig haha..
Svar:
Hans röst är underbar och grym. Den är verkligen unik och passar perfekt in för alla låtar. Jag kan inte få nog av deras låtar och han är en stark person, mycket beundransvärt.


15. Har du sett dem live?
Svar:
Ja när de spelade i Globen den 13 November 2009.



16. Hur ofta lyssnar du på placebo?
Svar: Varje dag och så ofta som möjligt. Jag åker mycket tåg och buss och då kommer ipoden och Placebo fram!

17. När fyller du år?
Svar:
16 November


18. Pinsammaste du har gjort?
Svar:
Jag har gjort massor med pinsamma saker och det var svårt att komma på en sak, men jag kommer ihåg en gång och det var precis andra dagen då jag hade börjat gymnasiet. Jag och mina killkompisar satt vid ett bord under en matte-lektion och då visade en kompis sina uträkningar för mig och sa: Kolla vilka bra uträkningar jag fick och då svarade jag: Vilka fina utlösningar du fick! och ja alla i rummet hörde och började skratta och jag skämdes.


19. Högsta önskan i livet?
Svar:
Att regissera och skriva skräckfilmsmanus, att kicka igång skräckfilmsindustrin i Sverige ordentligt ;)


20. Hur länge har du och Alex varit tillsammans?
Svar:
8 månader.


21. Har du någonsin känt att du kommer dö?
Svar:
Hmm ja ibland, som när jag har varit nära på att drunkna och ibland när jag inte kunnat andats. Har ibland känt att något ont kommer hända när jag går över vägen som att jag verkligen kommer bli överkörd vilken sekund som helst.


22. Reser du ofta?
Svar:
Nej tyvärr inte, jag åker till Polen 2-3 ggr om året, men inte till några andra ställen. Jag åker till Polen för att jag har släktingar där. Jag skulle jättegärna vilja resa till Japan & Italien.




23. Har du varit full och är du pinsam på fyllan?
Svar: Ja och ja jag är ganska pinsam när jag är full, så jag vill helst inte bli påmind om vilka pinsamheter jag har gjort på fyllor.


24. Pinsammaste fylleminnet?
Svar:
Oj jag kommer inte ihåg, men jag har ju gråtit ett antal gånger just för att jag har varit för full.


25. Någonsin spytt när du har varit full?
Svar: Två gånger, men jag vill verkligen inte göra det igen.

26. Är du ett emo?
Svar: Ser jag ut att vara det? Jag bryr mig inte om vad folk kategoriserar mig. Jag hade mer en emo-stil när jag var yngre, men inte lika mkt längre.

27. När din anorexia var som värst, hur mycket vägde du då?
Svar: Runt 40- 42 kg tror jag.

28. Din naturliga hårfärg? Är det brunt?
Svar:
Nej det är faktiskt blond.

29. Hur lång är du?
Svar: Ganska kort 160 cm.


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: ViktoriaPettersson

Svar: okej sitter som på nålar!

2010-05-09 @ 14:06:23
URL: http://viiickaan.blogg.se/
Postat av: Lina

Asså jag surar lite för att jag köpte denna utgåvan av Avatar, för bara ett bar dar efter att jag beställt den kom infon om att det ska komma en variant till. Och jag bara WTF! Jaja, man får väll köpa den oxå helt enkelt.

sen är jag så avis på dig, för din utgåva hade ju både en bok, bilder och en t-shirt. min svindyra var bara filmen. Men så köpte jag den i svenne land med. Surt är det iaf.

2010-05-09 @ 16:53:15
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0