Annonser från BloggPartner

Svar på frågestunden



1. Hur många filmer hade du tänkt dig att samla på dig i början?:D
Svar:
Oj jag vet inte, jag har alltid velat ha den största filmsamlingen i världen haha! Men jag har iaf en ganska stor nu, men har en bra bit kvar till en riktigt stor samling.

2. Vad har du för klädstil?
Svar: Jag har en väldigt blandad klädstil, men jag har oftast på mig t-shirts, film t-shirts, toppar med kjolar eller klänningar. Jag har nästan aldrig byxor som jag har skrivit förut och förklarat varför.

3. Favoritskor?
Svar: Mina höga 15 cm skor.

4. Klädstorlek?
Svar: 36/S

5. Kan inte du visa fler bilder på dina outfits?
Svar: När jag känner mig bekväm att göra det så gör jag det ifall jag känner att det passar.

6. Har du alltid vågat vara dig själv och visat att du är en riktigt filmnörd?
Svar: Absolut, jag har alltid vågat visa mina intressen, gått runt med min skräckfilmstidningar i skolan, pratat om film hela tiden, haft med mig filmer och kollat på min bärbara lilla dvd i skolan. Den har jag alltid med mig överallt och ibland om någon har varit otrevligt mot mig på bussen och sitter bredvid mig så brukar jag sätta på en riktig blodiga och gorig film och kolla, för då är de ju tvugna att se, HAHAHAHAHA jag är så elak.

7. Vilka bloggar läser du?
Svar: Ska fixa en länk till alla senare, men de jag ofta går in på en gång om dagen eller mer är. Jag kommenterar inte alltid för min dator är jätteseg och jag är bäst på att kommentera när jag är hos min pojkvän för där går det snabbare och lättare. Sen läser jag alla som kommenterar också och det finns många fler bra bloggar än dessa, men jag hinner inte besöka alla varje dag tyvärr. Jag har säkert glömt någon så jag kommer skriva till dem senare.

Jacob, Madicken, Lina, Alexander, Candy, Kicki,

8. Hur kan du ha så många filmtävlingar?
Svar:
För att jag har några som sponsrar mig och gärna vill göra såna tävlingar med mig.

9. Tjänar du något på din blogg? Hur mycket?
Svar: Ja, men jag tänker inte prata om summor.

10. Hur kommer du fira Norges nationaldag eftersom att du är norsk?
Svar: MYCKET GLASS! Jag kommer även göra en vlogg på måndag och då får ni se vad jag har fixat ihop. I Norge så är det tradition att alla barn får gratis glass på den dagen som är fylld med parader och massor med roligt, så firandet i Norge är större än i när svenska firar nationaldagen. Synd att jag inte kan vara i Norge på måndag då nationaldagen är.

11. Är du verkligen 160, på alla bilder ser du längre ut och jag trodde du va typ 170 eler så?
Svar: Många som säger så, men nej jag är kort.

12. jag tycker att de e tufft med en tjej som älskar skräckfilmer och du är så fin oxå! ;) Hur länge har du gjort det?
Svar:
Ända sedan jag var 6 år.

13. När blev du full första gången?
Svar: 12 år och det var även första gången jag var på en krog också, då i Polen.

14. Är dina njurar fortfarande sjuka? (Läste om ditt inlägg när du var på sjukhus=()
Svar:
Tyvärr ja, det är kroniskt så jag kommer aldrig bli av med det,  men jag kan se till så att det inte förvärras och leva normalt ändå.

15. När hade du senaste ont i dem?
Svar:
Igår :(




300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Jacob

att något är kroniskt betyder inte att det är permanent, däremot väldigt långvarigt :) Det jag har är kroniskt, men ej permanent :)



Fast det jag egentligen ville säga var att svenskar är lattesippande fjollor som kallar en för nazist så fort man viftar med svenska flaggan :P



Kramm haha

2010-05-14 @ 19:23:16
URL: http://thateyelessentity.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0