Annonser från BloggPartner

Sluta med hatkommentarer...

Hej alla läsare!♥

Madicken är en tjej som driver en blogg där hon skriver om sin vardag, sina hästar och det hon har varit igenom. Hon har skurit sig själv (notera skurit, så hon gör det inte längre) och visar att man inte ska skämmas för sina ärr utan kunna gå ut i kortärmat om man vill. Hennes blogg gör en glad och ger många hopp och den där extra knuffen man behöver när man sitter i en svår situation. Nu är det många som skriver kommentarer som att hon är uppmärksamhetssökande och jag har aldrig tänkt så. Hon får hatkommentar efter hatkommentar. Kom igen det är en tjej på 16 år som skriver seriöst om sina ärr och om sitt förflutet, vilket är riktigt starkt gjort, få bloggar är så öppna som hennes är. Jag läser hennes blogg varje dag, har träffat och kan säga att hon är en toppen tjej. Hon låter sig inte slås ner utav kommentarer och är stark, jag vet att hon kommer att klara av vad som helst. Jag tycker att det är onödigt att skriva hatkommentarer till andra bloggar, varför lägga ner energi på att hata när man kan vara trevlig? Madicken vet att hon har mitt stöd.


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra skrivet, gillar hennes blogg också! <3

2010-05-17 @ 11:41:49
Postat av: Louise

I ett förhållande tycker du då att de är rätt att ena partnern går in och styr över den andra?

Kommentera gärna min blogg vad du tycker, och har för åsikter / tankar om sådant.

2010-05-17 @ 12:58:49
URL: http://lifeaslillasyster.blogg.se/
Postat av: Ina

hatkommentarer är så onödiga! Du har så rätt.

2010-05-17 @ 13:19:24
URL: http://imprint.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sarah du är ocskå stark med tanke på allt du har gått igenom. jag tycker att fler borde se upp till dig och att din blogg borde vara mycket mer uppmärksammad. Du är inte en korkad brud, du är grym, har egna intressen som du brinner för och skriver vettiga saker, desusstom är du väldigt söt.

2010-05-17 @ 13:23:31
Postat av: Anonym

Va snäll du är<3<3

Det är bra, själv då?:)

2010-05-17 @ 13:45:07
URL: http://conler.se
Postat av: Jacob

Att man tror att de som skär sig söker uppmärksamhet är bara för att man inte har någon mångfald i livet, det vill säga man har aldrig upplevt alla sidor av livet än. Då är det svårt att relatera till de som mår eller har mått så dåligt att de skadat sig själva. Jag har turen att ha levt både som bortfört får och upplyst och melankolisk, tack vare det kan jag se de här situationerna från båda sidor och jag förstår hur hatkommentatorerna tänker generellt, men de gör dem inte desto mindre ointelligenta.



kram

2010-05-17 @ 17:35:30
URL: http://thateyelessentity.wordpress.com/
Postat av: Alexandresen

vrf skicka hat brev om sånt?

2010-05-17 @ 18:02:36
URL: http://alexandresen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0