Annonser från BloggPartner

Min konst

Några har undrat hur mycket mina målningar och ritningar kostar och nu ska jag visa er en komplett lista med priser. Ifall ni är intresserade så är det bara att kommentera eller kontakta mig via mejl.

 

Att få en egen personlig Avatar-ritning:

Den kommer vara helt personlig och jag ritar
aldrig samma bild två gånger, därför är mina bilder unika.

 

Ritningar utav TV/Film/Musik motiv:











En Målning utav mig:


Jag målar med akryl och kan måla
vad som helst.




Mina speciella bakteriofag bilder:


Ni får önska färger som ni vill ha med och
sedan får ni en egen personlig bakterifag ritning.

Mina små ritningar:




Vill ni ha någon ritning eller målning med Placebo så gäller samma priser som för en målning eller ritning utav TV/Film/Musik. Men jag älskar att rita Placebo, så om ni vill ha något så kontakta mig.

Jag har räknat in frakt i alla mina priser, men om ni bor i Stockholm så kan träffas, så slipper man frakten.














300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Lisa

Gillar dina bilder! Lite småspårade och fantasi fulla! Önskar att jag själv kunde rita utan att rita va! :)

2011-04-02 @ 22:19:56
URL: http://lisbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0