Annonser från BloggPartner

Hemma hos Sofia

Hej alla läsare!♥
Nu sitter jag hemma hos Sofia och har precis ätit massor. Medan hon diskar så passar jag på att blogga haha! Vi ska snart gå ut med hennes hund Igor och vandra runt lite här i Rotebro. Det var ett bra tag sedan jag var här, men det känns bra nu. Vi ska nog kolla på några filmer också, vilket kommer bli awesome. Vi vill jättegärna se Samurai Princess och någon utav de blu-ray filmerna som jag tog med. Förresten så var det en läsare som tipsade om en smart grej att jag skulle fota några utav mina filmer i taget och visa dem på bloggen, typ två - tre i taget så att ni får se vilka titlar jag har. Tack för tipset! Det ska jag göra.
Vi ska nog även kolla på Melodifestivalen på lördag natt, nej jag har inte sett ett enda avsnitt utav någon av delavsnitten, jag är bara elak och tycker att det är kul att se vem som får minst poäng haha! Dessutom hålls det i Norge och min pappa var därifrån så jag vill se härliga Oslo.

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Alexandresen

de ser ut som en Bfilm

2010-05-27 @ 18:17:44
URL: http://alexandresen.blogg.se/
Postat av: Alexandresen

sv: den ser ut till att vara de på bilden, Vad tror du vinner ikväll?

2010-05-27 @ 18:57:42
URL: http://alexandresen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0