Annonser från BloggPartner

Hängningsscenen i Wizard of Oz

Hej alla läsare!

Jag blev väldigt intresserad utav at forska vidare om den påstådda hängningen i filmen Wizard of Oz. Denna första video är den video som många påstår är just den scenen, men det är bara en fågel. Men kolla in den. Det som svingar bland träden i slutet är det många tror är hängningen.

Den andra videon visar en tjej som har en annan teori. Jag tycker bara det ser ut som att hon dansar, men man blir ju nyfiken utav allt detta ändå.



Har ni några teorier om detta eller vet något mer?


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Lina

Det ska stå vilken status du har på DS när du loggar in. Jag är inne på mitt 3:e år som diamant kund.

2010-05-15 @ 20:24:45
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: Angelica

jag älskar den filmen. Dock tycker ajg det är väldigt intressant med denna spekulationer som finns. Men videon under som hon nämer har jag aldrig tänkt på innan, creepy om det är så! :O

2010-05-15 @ 20:57:08
URL: http://mataduvor.blogg.se/
Postat av: Ina

Jag tror inte alls att det är sant, ser ut som att hon dansade precis som du skrev. Men ett bra pr-trick är det fortfarande.

2010-05-16 @ 15:48:18
URL: http://imprint.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tror inte heller att det är sant för varför skulle dem ha med det i filmen isåfall? Dem kan ju inte ha undgått att upptäcka det heller.

2010-05-16 @ 15:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0