Annonser från BloggPartner

Frågor om mig

Hej alla läsare!♥



Tycker du att det är jobbigt att få frågor om pappa? Är en ganska vanlig fråga som jag får och nej jag tycker inte att det är jobbigt. Det var svårt de första åren efter att han dog, men nu känns det inte jobbigt alls utan jag tycker att det är viktigt att svara på såna här frågor. Många har frågat ifall jag har bilder på hur jag såg ut under mina värsta svält-perioder och jag tror inte att jag har dem kvar. Jag hade massor med bilder på min förra dator, men jag tror inte att jag förde över de bilderna till en skiva. Jag vet inte ens själv om jag vill se dem. Jag vet ju inte hur triggande de bilderna skulle vara för återfall. Det är tyvär väldigt lätt att få återfall, men jag har två regler somjag följer

1. Jag tittar inte på gamla bilder utav mig när jag vägde nästan bara 40 kg
2. Jag väger mig inte längre.

Får även frågor om hur jag mår idag och jag kan säga att jag mår bättre. Jag vet att det finns en lycklig framtid för mig, precis som för alla andra. Till er som tvivlar på framtiden så tipsar jag er om att hitta det ni älskar och brinner för och ge er iväg och jaga eran dröm. Jag vet att jag driver en film och konstblogg, men jag tror att många kan känna igen sig i min blogg och vi alla har ju våra drömmar som vi vill nå och det vi brinner för. Min är film som nog alla vet.



300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0