Annonser från BloggPartner

Förlåt....

Hej alla läsare!♥


Jag tänker ofta på alla som jag har sårat och det får mig att känna mig skyldig och må väldigt dåligt. Jag gör det oftast inte med flit, men när jag har  mina dåliga perioder så har jag väldigt lätt för att tappa kontakt med folk och göra saker som omedvetet sårar folk, utan att jag inser det. Jag kan göra något som jag inte mår dåligt utav just då utan som jag tänker på år senare som får mig att må jättedåligt. Jag har svårt att ta upp kontakt med folk som jag inte har kontakt med längre. Jag är verkligen en sådan som raderar folk ur mitt liv istället för att försöker få tillbaka dem när det är jobbigt.

Jag är även en sådan människa som har svårt att säga till kompisar att dem betyder mycket för mig och att jag älskar dem, sådant säger jag bara ifall jag är full. Jag har så svårt att säga små saker som ''jag gillar dig'' till mina kompisar för att jag känner mig så  mycket sämre än dem och vill inte att de ska behöva höra sådana saker från mig. Jag kommer ihåg att jag sa ''jag älskar dig'' till en tjejkompis som var min bästa vän, men vad gjorde hon ett tag efter? slutade prata med mig och raderade mig ur sitt liv och sedan dess är jag känslomässigt förstörd för kompisar, speciellt tjejkompisar. Jag har så svårt att lita på dem och verkligen låta någon komma innanför den mur jag har. Jag tror inte att jag har någon jättenära tjejkompis just nu för jag känner att alla andra har redan kompisar, varför skulle dem vilja ha mig? och då backar jag ofta ur och är för mig själv. Enda undantaget är när jag är full, då älskar jag alla mina kompisar och är fylld med liv, men så ska det inte vara. Så till er som jag har sårat så säger jag förlåt.




300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Natalie Sundling

Glöm aldrig dina gamla vänner som du känt i snart 12 år ;)

2010-05-04 @ 17:36:13
URL: http://noisyn.blogspot.com/
Postat av: Jacob

Följ den länken-> http://ilovekakashi28.deviantart.com/art/The-Cycle-146691954?offset=10#comments



Den handlar visserligen inte riktigt om vänskap, men jag tycker att den passar bra när man behöver säga förlåt för något man gjort för länge sedan.

Fint att se hur du bryr dig om dina vänner, jag är glad att jag kan se in genom din mur och se vem du egentligen är :)



'kram

2010-05-04 @ 20:35:07
URL: http://thateyelessentity.wordpress.com/
Postat av: Frida

sarah, jag är precis likadan, har jättesvårt att lita på någon av mina kompisar efter att ha blivit sårad så många gånger förut. det känns bättre att hålla alla på armlängds avstånd nästan. jag känner så igen mig i "alla andra har redan kompisar, varför skulle de vilja ha mig?"



men jag bryr mig om dig! :)

2010-05-04 @ 23:33:54
URL: http://thefridayway.blogspot.com
Postat av: LINDAVIOLA!

Försök att inte lämna ut hela dig sälv till dina kompisar förrän du verkligen vet att det är en person du kan lita på. Det brukar märkas ganska snabbt.

2010-05-05 @ 10:19:31
URL: http://lindaviola.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0