Annonser från BloggPartner

ANTM favorit: Allison

Hej alla läsare!♥

Nu är det säsong 12 som rullar på tv3 och jag har alltid gillat två stycken i den säsongen jättemycket och den första är Allison. Det är inte bara det att hon tar grymma och vackra bilder utan hon gillar näsblod och ritar rtiningar som föreställer tjejer med näsblod och hon inspirerade mig till att rita en teckning igår som innehöll en tjej och massor med blod. Jag tycker verkligen att hon skulle ha vunnit, för hon var redan jättesöt innan make-overn, men blev verkligen wow med det långa blonda håret. Här är enligt mig hennes snyggaste bild och det tog nog bara endast några få bilder för att få till denna.



Jag försökte hitta hennes ritning som hon gjorde i huset men jag kan inte hitta den just nu, men det skulle vara kul att visa er vad som inspirerade mig till min ritning som jag gjorde igår. Om jag hittar hennes bild så blir det ett sådant inlägg.


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0