Annonser från BloggPartner

Train

Hej alla läsare!

En utav de filmerna som jag roade mig med igår var Train. Den handlar om ett gäng brottare som går på en fest och missar sitt tåg till Odessa och tvingas ta ett annat tåg tillsammans med en lärare, men det tåget kommer dem aldrig lämna, iaf inte levande. Det låter helt okej, men  öppningsscenen är tråkig, typisk för såna här filmer och inte originell alls. De klipper mellan en död kropp och ett tåg, jag tycker de kunde ha gjort något bättre, jag skulle kunna ha skickat en hel lista på idéförbättringar på den punkten.

Sedan börjar själv presentationen utav karaktärerna och de är precis sådär jobbiga som vanligt, så man bryr sig inte ett dugg om dem, man hoppas ju på att de ska dö så snart som möjligt. nget bra skådespeleri heller, utan det vanliga som man förväntar sig från dessa filmer. När de går på det där tåget så känns det verkligen som en Hostel ripp-off vilket gör mig förbannad, att försöka dra ner en underbar film som Hostel med denna skit, nej inte fair. Det enda positiva med denna film är gore-scenerna, de finns ganska mycket, men annars ska man inte se den. Se Hostel istället. Denna får en riktig svag tvåa pga allt gore, som är bra gjort på de flesta ställen, annars är detta ett tåg jag klarar av att missa.

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0