Annonser från BloggPartner

Tips från Sarah


Dessa tips har hjälpt mig när jag har varit nere och jag hoppas det också kan hjälpa er.

1. När ni börjar känna er nere och ledsna så ring någon eller bara gå ner till eran mamma eller pappa och va med dem en stund, se på film, prata lite eller bara sitta med dem. Det känns ofta alltid tryggare för mig när jag gör så för när jag mår dåligt och börjar få dåliga tankar så blir dem bara värre om jag fortsätter att vara helt själv.

2. Mina värsta tankar kommer under natten, då jag kan ligga och tänka massor och det är oftast då tårarna kommer fram. Jag brukar istället ofta vänta tills jag är så trött så att jag knappt kan hålla ögonen öppna och då somnar jag jättefort och hinner inte tänka på någonting.

3. Jag har väldigt mycket problem med mig själv, med hur jag ser ut osv, men det som hjälper mig ibland är att skriva ner saker som jag gillar med mig själv och bara fokusera på dem och då kommer jag på att jag faktiskt duger precis som jag är.


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Jenni's fotoblogg

Låter verkligen som jätte bra tips! Verkligen!

Ska tänka på dessa nästa gång jag börjar känna mig nere! Hoppas du mår bra just nu iaf <3



SV: Jo, jag har hört talas om att skräckisar blir sämre i 3D. Men om jag känner skaparna av SAW filmerna rätt, så kommer jag nog inte bli missnöjd :P

2010-03-09 @ 19:41:13
URL: http://inbox.blogg.se/
Postat av: Nikki

SV: Visst kan vi det :)

2010-03-09 @ 20:14:57
URL: http://nixie.blogg.se/
Postat av: sally

hej ja visst kan vi det kan du adda mig och säg till

2010-03-09 @ 20:20:56
URL: http://bossdiva.blogg.se/
Postat av: josse

favorit utstyrsel på fester?

kram

2010-03-09 @ 21:37:02
URL: http://jagkallaslilljosse.blogg.se/
Postat av: Anonym

mm, det är väl lite samma för mig med...Självförtroende är inte min starkaste sida.

2010-03-10 @ 01:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0