Annonser från BloggPartner

Tips från Sarah

 

När mina ätstörningar var som värst så var det dessa saker som jag tänkte på: Vill jag verkligen leva mitt liv såhär? Att aldrig vara med i sociala situationer där man behöver äta eller dricka något annat än vatten? Jag satt mest hemma hela dagarna och fördrev tiden med att träna konstant och jag mådde inte bra. Vill jag hellre välja min besatthet än att leva mitt liv? Jag tog fram ett papper och skrev ner alla mina tankar och funderingar kring dessa frågor och det hjälpte mig lite för jag bestämde för att det är jag som kontrollerar mitt liv och inte maten och att jag ska ha kontroll igen. Om det hjälpte mig kan det nog hjälpa några utav er också.

 


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Anonym

oj jo det där var inte alltför länge sen :(



Men du gör ett bra jobb!



kram

2010-03-11 @ 00:15:16
Postat av: Kicki

jag beundrar hur stark du är!

Hur är läget idag vännen?

2010-03-11 @ 07:07:38
URL: http://loeria.blogg.se/
Postat av: Jenni

Jag led också av ätstörningar för ett tag sen...

Det blev som ett dåligt mönster. Jag åt på exakt samma tider varje dag, en speciell mängd. Sedan så tränade jag väldigt mycket, också på exakt samma tider. Och träningen gick före allt.Jag blev en skugga av mig själv. Gjorde nästan aldrig något kul för att undvika alla frestelser. USCH. Det gör jag aldrig om :/ Jag är glad att jag tog tag i det tillslut. det är bara du själv som kan ändra på saken.



... Hur äre annars? :>

2010-03-11 @ 07:16:28
URL: http://inbox.blogg.se/
Postat av: Annie

sv:jag har lagt till dig med nu:D

2010-03-11 @ 07:27:45
URL: http://annielivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0