Annonser från BloggPartner

Tim Burton inspirerat

Hej alla läsare!

Håller på med denna bild just nu och det går bra. Mycket inspirerat utav Tim Burton som de flesta utav mina senaste ritningar är.

KOM IHÅG ATT RÖSTA PÅ MIN BLOGG HÄR I VECKANS BLOGG OM NI GILLAR DEN, ALLA SOM RÖSTAR FÅR EN LÄNKNING (RÄTTSTAVAT) I ETT INLÄGG OCH TACK TILL ER SOM REDAN HAR RÖSTAT, NI ÄR UNDERBARA! ♥



nyss:
Hur gammal är du?
— 20 år.

för 30 minuter sen:
Hittade din blogg på topplistan och måste säga att den är mycket fin och det personliga du skriver är vackert. Kul att du gillar film så mycket för det gör ja också. När började du samla på film?
— Tack så mycket! Jag började samla på filmer när jag var 12 tror jag.

för 38 minuter sen:
Målar du eller ritar du hellre?
— Jag vet inte, jag gillar båda lika mycket tror jag, förutom att en målning kan man ju inte ta med sig och plocka fram under en bussresa.

för 48 minuter sen:
Hur länge har du och din kille varit tillsammans?
— Ett halvår


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Hemlig!

Vilken film har påverkat dig eller ditt liv mest?

Alltså... finns det nån film, som du känner att du kan relatera till? Eller att du känner att du har fått inspiration till att göra nått, efter att du har sett filmen? :)

2010-03-10 @ 23:50:01
Postat av: Pussybear

fin bild! Påminner lite om Beetljuice av någon anledning :)

2010-03-11 @ 00:19:20
URL: http://thateyelessentity.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0