Annonser från BloggPartner

Svar på läsarfråga

Hej alla läsare! ♥

Dessa är en utav de senaste frågorna som jag fick i min lilla frågeruta.

Hur hanterade du den första tiden efter att din pappa precis hade dött? :( Så sorgligt, men jag blir ändå glad varje gång jag e inne på din blogg, så vacker och fiiin blogg. Gillar den jättemycket Sarah!

Svar: Sedan första dagen då jag fick den jobbiga nyheten att min pappa dog så stängde jag ute alla. Jag slutade prata med folk och var helt instängd i mig själv och då blev jag mobbad, men jag brydde mig inte särskilt mycket för jag var så inne i mig själv så jag tänkte inte på det så mycket. Alla känslor som ville ut, fick inte komma ut, utan jag höll dem inne hela tiden och jag pratade inte med någon vilket var jättedumt, men jag var bara 10 år och visste knappt någonting och hur ska en tioåring veta hur hon/han ska hantera något sådant? Allt jag visste var att den personen som jag älskade mest i hela världen inte fanns längre och då fanns det ingen glädje kvar, men idag så vet jag att det finns glädje och att man ska tänka på de positiva sakerna som finns runtomkring en. Att inte minnas det tragiska, utan att minnas de underbara minnena med dem man älskar.


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: amanda

hejsan! alice iunderlandet verkar jättebra, ska nog se den..

iaf, om du har bloglovin kan vi följa varann? svara gärna via min blogg :P

2010-03-07 @ 17:11:09
URL: http://lilaina.blogg.se/
Postat av: Kicki

Idag blir det tvättsuga :) och jag kommer nog inte att se det. Sov bara 4 timmar i natt och jag ska upp tidigt imorgon.. ska till VC.



Vad såg du/ni för nått?

2010-03-07 @ 17:18:00
URL: http://loeria.blogg.se/
Postat av: Alexandresen

SV: Tack för din fråga :) Då kommer svaret snart upp när jag har fåt in alla frågorna =)

2010-03-07 @ 17:21:23
URL: http://alexandresen.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Uschh så hemskt :(, men man ska alltid kolla på de positiva, kan inte fatta de... När man är hur sur,ledsen, arg osv. hur ska man då kunna tänka positivt?.. USchh, känns som allt händer för snabbt och för mky på samma gång :(:(



2010-03-09 @ 22:36:24
URL: http://yoursss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0