Annonser från BloggPartner

Snakes on a train

Godnatt alla läsare!

Jag skriver sällan om filmer som jag inte gillar, men jag tänkte ändå börja göra det mer så att jag kan varna er för några som jag inte gillar alls, som denna Snakes on a train. Den handlar om en kvinna som har en förbannelse som gör att hon föder ormar som kommer ut genom hennes mun och hon tror hela tiden att hon måste stoppa tillbaka dem för att överleva. Kvinnan och en man tar sig till ett tåg och där föder hon några ormar som såklart rymmer och terroriserar passagerarna. Alltså idén är ju bra och den hade kunnat funka, men de gjorde en hel del fel. Först och främst så får man för höga förväntingar när det står att det är 2000 ormar som går lös på 100 passagerare, snarare 10 ormar som går lös på kanske dubbelt så många passagerare och det blir inte alls särskilt intressant. När en film behöver överdriva en sådan titel så vet man att det inte kommer bli bra. Den var tråkig och man kändeb-kvalitén och inte på ett bra sätt. Skådespeleriet var inte bra heller och jag brukar ha bra tolerans med skådespel.

Denna film kommer ifrån ett bolag som tar kända säljarfilmer och gör om titlarna, som denna istället för Snakes on a plane har detta blivit Snakes on a train. Andra titlar är även the hills have eyes som nu är the hills run red. Jag har en dålig känsla inför alla de där filmerna från det bolaget, men helt värdelös är inte denna filmen för den fick mig att skratta en hel del och därför får denna det betyget som jag ger den.

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Pussybear

Haha, jag tror faktiskt att jag gav den en etta, även om den är så dålig att den blir rolig så är den ju i grund och botten bara sunk och slam :P



Den var jäkligt seg också, men det är en filmerfarenhet rikare!



kram

2010-03-13 @ 02:31:49
URL: http://thateyelessentity.wordpress.com/
Postat av: Kicki

Ha en trevlig lördag vännen :) <3

2010-03-13 @ 07:01:55
URL: http://loeria.blogg.se/
Postat av: sava

sv; okej ! jag ska bara sitta och sjuka mig, jag mår inte alls bra och kommer därför inte kunna göra något speciellt... :(



du? ska du kolla på melodifestivalen?

vem hejar du på isf & vem tror du vinner ?

2010-03-13 @ 10:36:07
URL: http://ssavah.blogg.se/
Postat av: elin

Frågestund i min blogg :)

kram

2010-03-13 @ 11:19:02
URL: http://elinhillis.blogg.se/
Postat av: ISAABELLE

gärna! säg till när du lagt till mig :)

2010-03-13 @ 11:25:22
URL: http://iisssabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0