Annonser från BloggPartner

Sci-Fi mässan i Malmö

Hej alla läsare!

Tyvärr så kommer inte jag att vara på Sci-Fi mässan i Malmö och det beror på min ekonomi, hade jag haft pengar så skulle jag dit, men det har jag inte, vilket gör mig jätteledsen, men till er som ska dit eller vill dit så ska jag peppa er med lite bilder om vilka som ska dit. Här är länken till hemsidan Den kommer vara 27-28 Mars mellan 10:00 och 18:00 och inträde kostar 100 kronor och 60 för barn mellan 3-7 år.

Den största stjärnan där är ju såklart Robert Englund aka Freddy Krueger, han kommer vara där och signera affischer och andra saker. Sedan kan man även fota sig med honom. Jag hoppas verkligen att han också kommer till Stockholm i år annars blir jag väldigt ledsen över att ha missat att träffa honom.

Några andra som kommer vara där är Michael Biehn från Terminator och Planet Terror. Charley Bewley från Twilight, Andrew Sachs och Jeremy Bulloch. Även Ruggero Deadato kommer att vara en extragäst så som han var i december 2009 då jag träffade honom och han blev så imponerad utav min Corpse Bride dräkt att han fotade mig.

De  har även väldigt mycket dvd filmer och även blu-ray filmer att köpa. Det finns många udda skräckfilmer som man kan få tag på och massor med special editions. Jag älskar verkligen att gå på Sci-Fi mässor, en utav höjdpunkterna på mitt år. Som ni ser så mår jag lite bättre nu och ska tillochmed ut och träffa min pojkvän på en fika. Jag bloggar mera sen, men hoppas ni blev sugna på Sci-Fi mässan om ni vill se fler bilder på den som jag var på så är det bara att säga till.

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Alexandresen

Kan du inte låna av nån eller nåt?

2010-03-11 @ 17:41:17
URL: http://alexandresen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0