Annonser från BloggPartner

Placebo med tentakler

Hej alla läsare!

 

Är ni utvilade och pigga? Jag ska snart äta frukost och fortsätta med olika saker här hemma. Denna bild är en fan-bild till mitt favoritband Placebo och jag har gjort ganska många fan-bilder till dem och en video som finns längre bak i bloggen, ska hitta den sen och länka i detta inlägg. Jag hinner nog även se en eller två filmer idag innan jag åker till Alex.

Jag hade väldigt svårt att somna inatt, det tog säkert två timmar och då kom massor med tankar upp. Inte bra alls, jag får inte tänka massor innan jag ska sova jag blir ju bara ledsen och jag tror jag somnade vid 3 inatt. Jag var trött när jag gick och la mig, men kunde inte somna ändå. Kan ju ha berott på Red Bullen jag drack, så drick inga energidrycker om ni vill kunna somna tidigt. Jag tror inte att jag drömde några mardrömmar, vilket är skönt för det gör jag ofta. Det handlar alltid om någon som vill döda mig i olika miljöer och då kan man ju undra vad det betyder att varje natt drömma att någon vill ha en död och jagar en.

Nu ska jag ner och äta frukost och jag ska svara på era kommentarer när jag kommer tillbaka.






300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0