Annonser från BloggPartner

Ingen bra dag idag

Hej alla läsare!

Just nu mår jag lite dåligt. Kunda knappt somna inatt och idag så tänker jag bara massor och behöver någon att prata med, men alla verkar vara upptagna med saker och de som inte är det kan jag inte prata med om när jag mår dåligt, så därför tänker jag dela med mig utav det jag känner idag till er, kära bloggläsare. Jag tänker mycket på min framtid och hur jag känner mig i mig själv. Många tänker på sin framtid och det känns som att jag bara står stilla som att jag inte kommer att göra något med mig själv och det får mig att må riktigt dålig idag. Sen så är det ju min kropp, idag har jag en riktigt dålig dag, känns som jag har stoppat i mig för mycket och att alla kommer bli äcklade utav mig om jag går ut idag, ibland är det därför som jag stannar hemma en hel dag just för att jag känner såhär. Jag gillar inte något med mig själv idag, men jag ska försöka lyssna på mina egna råd och hoppas jag lyckas må bättre. Tack för att ni orkar läsa, ni är underbara♥


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Alex

Älskling, du är världens finaste och du har INGA fel på sin kropp.. Tvärtom, de finns ingen vackrare än dig! O vi vet båda två att du kommer göra jättebra saker i framtiden, att vi går i skolan nu är bara en Liten liten del av början... Jag har alltid tid för dig o finns alltid här för dig!<3<3<3<3<3

2010-03-11 @ 14:20:24
URL: http://blurayguy.soclog.se/p/
Postat av: Magnus

Hej på dig Sara,



vet inte om du kommer ihåg mig, men jag gick med er på filmutbildningen i början för att sedan söka mig till annan plats, då utlandet och Asien lockade lite mer.



Såg denna post på Facebook och kände att jag behövde svara dig.



Först och främst så skall du lyssna på alex här och se på hans ord, gör du det och verkligen tar till dig dem så borde ett ljus tändas inom dig. Han har så rätt och du har inget att känna dig obekväm över.



Sedan, bry dig inte om åsikter av dem som vill dig illa, håll dig till dem som vill dig väl och lägg energin där.

Så länge du har vänner som vill dig väl, tänker positivt, ser framåt varje dag och lägger fram ett mål du kan kämpa emot så blir tillvaron mycket ljusare.



Du älskar film, fokusera på det. Ta initiativ, lär dig nya saker och ge aldrig upp.

En dag står su där med kunskaper som få andra har och kan använda dig av dem fät något du brinner för.



Genki dashite!

Som de säger i Japan, se framåt & cheer up.



Vill du se något som brukar pigga upp mig, leta efter boku ga ita på någon torent sida, ladda ned och avsluta dagen med ett leende.



MVH

Magnus

2010-03-11 @ 14:40:52
Postat av: Candy

Jag blir så ledsen för din skull att du känner så. Det är hemskt att inte tycka om sig själv. Jag vet det av egen erfarenhet. Men du får prata med mig om du vill det! Kanske över den där sushin vi planerat forever nu. Och så tycker jag att Scrubs är en väldigt bra serie för att bli gladare.



En annan sak som brukar funka för mig när jag känner mig ful, är att kolla på människor som jag tycker är fula. Det är kanske en ganska dålig sak att göra egentligen, eftersom man värderar och jämför då, men det hjälper i alla fall för stunden. Då kan jag tänka: "Okej, men jag är inte lika tjock som de i amerikanska fetmadokumentärer iaf/jag har inte lika dålig hy som den där tjejen." Man får lite perspektiv då, tycker jag.

2010-03-11 @ 17:08:31
URL: http://www.eye-candy.se
Postat av: Pussybear

Sarah...Jag har mobil, du har mitt nummer...Om det är något så är det viktigt att du kontaktar mig! Det spelar ingen roll ifall jag är på föreläsning eller arbetar med gruppen, om det är nåt så kan du alltid kontakta mig oavsett vad. Jag vill ställa upp..



Och du, livet går inte ut på åsikter...det går ju ut på att leva! Bara för att ingenting speciellt hänt de senaste dagarna eller veckorna så är det ingen anledning att ge upp allt hopp.



Om du snubblar så hjälper jag dig upp på fötter igen, remember that my dear friend :)



kram

2010-03-11 @ 18:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0