Annonser från BloggPartner

Cabin Fever

Hej alla läsare!

Quentin Tarantino jobbar ofta tillsammans med regissören Eli Roth och han är en regissör som jag gillar väldigt mycket, han har gjort två utav mina favoritfilmer, Hostel & Hostel del 2 som ni kan läsa om här. Han har även gjort en annan bra film, Cabin Fever som handlar ett köttätande virus som angriper några ungdomar som är ute i skogen i några dagar, bladn rollistan finns Jordan Ladd som även är med i Death Proof och Eli Roth själv gör en liten roll. Många hatar hans skådespel, men jag gillar det, fast jag gillar det mesto som Eli Roth gör och att Eli Roth har en hel del Cannibal Holocaust tröjor gör ingenting sämre precis.

Jag såg Cabin Fever tillsammans med mamma på bio i Polen och hon gillade inte den alls, men jag gillade den och såg även tvåan som Eli Roth inte har någonting att göra med och det syns för den är väldigt dålig, usch den behöver inte ses. Jag gillar även postern till denna film som jag har som bild. Jag gillar ofta när helt random saker bildar en döskalle, det tycker jag är ganska smart och visar precis vad det är för typ utav film utan att man behöva säga eller skriva det. En stark trea får filmen, gillar virus scenerna.

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Alexandresen

SV: Oki tack, va inte riktigt säker på de som jag hittade på nätet. Fick ställa in datorn rätt efter att jag hade installerat om datorn. Tack för din röst =)

2010-03-17 @ 20:51:29
URL: http://alexandresen.blogg.se/
Postat av: Pussybear

Jag skulle nog ge filmen en stark tvåa, men den är helt okej :)

Den blir bättre i slutet när saker och ting börjar bli äckliga haha. Såg den några miljarder gånger i högstadiet för den gick på TV varje kväll typ ^^



kram

2010-03-18 @ 08:20:20
URL: http://thateyelessentity.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0