Annonser från BloggPartner

Bride of Re-Animator

Hej alla läsare!

Jag har redan tipsat om Re-Animator och nu ska jag tipsa om den första uppföljaren Bride of Re-Animator som jag gillar väldigt mycket också. Denna utspelar sig åtta månader efter första filmen slutade. Den handlar fortfarande om Dr Herbert West (Jeffrey Combs) som fortsätter med sina experiment, att återuppliva döda människor med sitt gröna medel, men i denn bestämmer han sig för att bygga en tjej och det hela går galet fel. Han använder de delar som han kan hitta från sjukhuset. Denna splatter är riktigt rolig, lika rolig som ettan. Det är kul när fingrar och ögon hoppar och skuttar omkring på golvet.

Det var ett tag jag såg denna och jag har den på dvd, så det är nog snart dags att se den. Alex har inte sett någon utav dessa filmer så jag ska nog tvinga honom att se alla dem. Det finns en hle där Bride of filmer, Bride of Re-Animator, Bride of Chucky och Bride of Frankenstein är några och jag gillar alla dem väldigt mycket. Jag ser absolut inget fel eller negativt med uppföljare.

 

 







KOM IHÅG ATT RÖSTA PÅ MIN BLOGG HÄR I VECKANS BLOGG OM NI GILLAR DEN, ALLA SOM RÖSTAR FÅR EN LÄNKNING (RÄTTSTAVAT) I ETT INLÄGG OCH TACK TILL ER SOM REDAN HAR RÖSTAT, NI ÄR UNDERBARA! ♥


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0