Annonser från BloggPartner

Jag älskar skräckfilm

Hej alla läsare!♥

Var inte rädda för att gå eran egna väg, visst gillar man annorlunda saker så lär man få höra det från människor som inte förstår. Jag har varit med om det väldigt många gånger. Jag blir utfryst och ''konstig'' för att mitt stora intresse inte är mode eller att bli läkare eller advokat eller något sådant. Jag älskar film, skräckfilmer och vill göra blodiga filmer. Det är därför jag har haft svårt att få tjejkompisar, för de flesta äcklas och förstår inte. Men jag har haft turen att hitta Sofia, min bästa tjejkompis som verkligen förstår mitt skräckfilmsintresse och Jacob som såklart känner mig ut och in. Just nu så bryr jag mig inte vad folk tycker om mitt intresse eller hur jag är, utan jag kommer alltid satsa på film. Det bästa jag vet är att hitta en skräckfilm jag inte sett och se den. Jag älskar att åka till Sci-Fi bokhandeln och köpa ett nytt Rue Morgue nummer. Skräckfilmer får mig att må så jävla bra inombords, de täcker igen ett stort tomrum inom mig och att hitta  personer som vet hur det känns är riktigt värdefullt.

Jag har redan haft skräckfilmer som största intresse ända sedan jag var 11, så jag tänker inte ge upp på den drömmen nu. Sverige behöver boosta upp sin skräckfilmsindustri och jag vill vara med och hjälpa till. Vi behöver visa amerikanarna, fransmännen, italiernarna och asiaterna att vi i norden också kommer bli en ledande faktor inom skräckgenren. Vi ska fan få fram fantastiska gore-filmer! Vi ska visa att det faktiskt finns en publik i Sverige som gillar skräckfilmer och alla som älskar/gillar annorlunda filmer får gärna kommentera för att visa att ni finns.


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: (Eyeless)

Aw, vilket härligt inlägg! :D

Håller helt med, svenska filmindustrin satsar alldeles för lite pengar på skräckfilm och släpper nästan bara ut samma typ av produktioner hela tiden. Det behövs mer skräck här! Vi har ju fan det perfekta landskapet, miljön och atmosfären, det är som gjort för att något äckligt ska hoppa fram ur skuggorna! :P



Btw, jag och staffan har haft en filmidé i baktankarna rätt länge nu, som vi tänkt filma i höst eller så, om du vill får du gärna hänga med ;)



KRAM

2010-06-11 @ 17:52:03
URL: http://thateyelessentity.wordpress.com/
Postat av: MOA ~ FOTO

Bra inlägg! ;)

2010-06-11 @ 18:39:00
URL: http://mosiie.blogg.se/
Postat av: Marika, Totoro & Dollie

Älskar skräckisar, och gärna annorlunda! ^-^

Det ska va asiatiskt enligt min mening. Har sett en del spanska som också äger. :)

2010-06-12 @ 09:15:58
URL: http://iloveto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0