Annonser från BloggPartner

Mår bättre

Hej alla läsare!

Igår dog mitt internet och både min och mammas mobiler funkade inte alls, men nu funkar äntligen allting igen. Jag var så uttråkad och jag var så irriterad över situationen att jag tillochmed gick upp klockan 7.00 för att jag inte kunde sova mer (jag brukar gå upp 12.00).

Jag längtar väldigt mycket till zombie-walken på lördag och mamma tycker min stripp-idé är skitbra, vilken snäll mamma jag har ;) Men jag mår bättre nu, känns som mitt nya awesome liv börjar nu! Vänner, fest, film, musik och mycket annat har hjälpt mig och snart kommer Sofia hit och vi ska åka till Kista en sväng.


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: (Eyeless)

åH VAD KUL ATT SE ATT DU MÅR BÄTTRE NU! :) dET ÄR BRA, BLICKA FRAMÅT :)



kram

2010-06-10 @ 19:20:38
URL: http://thateyelessentity.wordpress.com/
Postat av: linnea

Tävlingen du hade i sammarbete med Aldora för jättelängesen du vet?? jag har inte fått hem mitt smycke som jag vann!!! :S

2010-06-10 @ 20:34:12
URL: http://liinneasj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0