Annonser från BloggPartner

Kärlek

Hej alla läsare!

Även fast jag oftast alltid blir sårad så tror jag ändå på kärlek. Jag tror hela tiden på att jag kommer hitta den personen som är menad att vara med mig. Jag vill tro att jag kommer hitta den person som verkligen kommer älska mig och gå igenom allting med mig. Jag är ganska naiv, men det är det som får mig att må bättre efter varje gång, vilket har blivit många gånger nu. Jag vet inte, men jag tror det måste vara det härliga vädret som har fått mig att tro på att jag kommer hitta min andra filmnördshälft och jag kommer att hitta den som gör mig riktigt lycklig. Jag vill bara hitta någon att dela mitt filmliv med och jag vet att den personen finns någonstans.


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Alicia

Du har helt rätt!! Det vet jag!!

2010-06-08 @ 15:14:02
URL: http://blakelivelysstil.blogspot.com
Postat av: (Eyeless)

Det är sant. Me nse inte bara intresset, det finns en personlighet också, som kan dölja sig bakom det gemensamma intresset och lura dig. Det är ingen falsk förhoppning du strävar efter, men den är svår att göra sann.

2010-06-09 @ 00:24:20
URL: http://thateyelessentity.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0