Annonser från BloggPartner

Grillfest

Hej alla läsare!

Jag mår fortfarande inte så bra, men har ordnat en grillfest ikväll med mina närmaste kompisar, det gamla gänget, så det kommer bli jätteroligt. Jag har även gymmat med Sofia Cerón idag så snart kommer jag att bli en riktig liten pudding ;) Vi kommer att fixa iordning studsmattan idag så jag hoppas att denna festen blir lika bra som denna förra jag hade med massor med folk, alkohol och en studsmatta. Jag har även precis stigit ur duschen så frågan är, är jag naken eller inte på bilden? ;)


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: thaipinnen ♥ - gör gratis designer

sv; såg att du hade kommenterat min gammla blogg (jvts.blogg.se ) men det här är iaf min nya :)

2010-06-06 @ 16:03:51
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: Jacob (Eyeless)

Ska bli asskoj! :P Nä, jag tror nog att du döljer din handduk med ditt långa hår ^^

2010-06-06 @ 16:41:16
URL: http://thateyelessentity.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0