Annonser från BloggPartner

Frankenhooker

Hej alla läsare!

Jag har precis sett Frankenhooker och ja filmen är lika knasig som titeln. Den handlar om Jeffrey som är på en grillfest för att fira att hans fästmös pappa fyller år. Jeffrey har byggt ihop en egen fjärrdriven gräsklippare till pappan, men den råkar köra över hans fästmö istället som styckas upp i hur många bitar om helst. Jeffrey bestämmer sig för att ta fixa liv i henne igen och har sparat henne huvud, det enda han behöver är kroppsdelar och vart hittar man kroppsdelar snabbt? Horkvarteret såklart, så det är dit han beger sig i sin jakt efter nya kroppsdelar till fästmön Elizabeth.

Filmen är ganska underhållande och rolig och den var precis som jag föreställde mig att den skulle vara. Effekterna är inte de bästa, men roliga som sagt. Slutscenen är väldigt rolig och det är den som denna film är mest känd för. Nej filmen är inte animerad, utan jag råkade hitta den awesome bild som jag tycker var snyggare än den riktiga framsidan. Jag gillade Elizabeth och tyckte hon var riktigt bra i sina ''roller''. Filmen får en stark trea, kanske högre betyg vid omtitt.

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0