Annonser från BloggPartner

Feardotcom

Hej alla läsare!

När jag var yngre så pratades det mycket om just denna film, feardotcom. Jag hann aldrig se den då, så jag bestämde för att äntligen se den för några dagar sedan. Den handlar om en speciell hemsida där man kan få se offer dö på riktigt, men om man tittar på sidan så dör man själv exakt 48 timmar efter att man såg sidan. Morden utförs utav ''doktorn'' och han har nu klorna i ett nytt offer som polisen försöker att hitta innan det är försent.

Jag hade väldigt låga förväntingar på denna film och det gjorde den nog bättre. Det första som slog mig var att detta inte alls var särskilt dåligt och sedan slog det med, wow Jeffrey Combs (en utav mina favoritskådespelare) är med i filmen. Den var lite obehaglig och spänningen var bra. Hemsidan var snyggt gjord och jag tyckte att filmen flöt på bra. Den är bättre än många andra skräckfilmer som gjordes runt denna tidpunkt (2000-talets början). En ganska stabil trea får den.

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mycket sötnos :D

2010-06-23 @ 00:33:37
URL: http://conler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0