Annonser från BloggPartner

Bästa filmen i år?

Nu har det snart gått halva år 2010 och jag hoppas att ni har hunnit se en del filmer som ni har gillat. Därför vill jag att alla som ser detta inlägg svarar på vilken är den bästa filmen ni har sett detta halvår? För mig så är det nog Kick-Ass. Längtar tills specialutgåvan utav den släpps och jag hoppas att jag kommer ha råd med den då. Måste börja spara inför Sci-Fi mässan i Norge snart.

Sarahs val:


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: (Eyeless)

Haha jo kick-ass lugnt! Och the Fall! Fast jag har ju i för sig redan svarat på frågan vilka årets bästa filmer är i din intervju med mig! :D



ÄT KRÄM FLICKA

2010-06-20 @ 19:40:23
URL: http://thateyelessentity.wordpress.com/
Postat av: Riley

Ah, svår fråga! Men jag måste nog svara Sherlock Holmes - fantastiska skådespelare, underbar kemi, spännande handling, bra regi (vad förväntar man sig från Guy Ritchie egentligen?) och... ja, min favorit det här året utan tvekan!

2010-06-21 @ 09:48:06
URL: http://leavingfargo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0