Annonser från BloggPartner

The A-team

Hej alla läsare!

För några dagar sedan såg jag The A-team på bio. En grupp veteraner från Irakkriget försöker rentvå sig inför den amerikanska krigsmakten, som misstänker de fyra männen för ett brott som de inte har begått.

Jag hade väldigt låga förväntningar på denna, men är glad att min kompis övertalade att se den. Den var bättre än jag trodde och den underhöll. Jag gillade alla skådespelarprestationer och jag skrattade en hel del, vilket var positivt. Jag gillade hur de hade framställt och presenterat alla karaktärer och handlingen i filmen. Jag har inte sett något utav original-serien, men det kanske bara var bra? Den får minst en trea, kanske mer vid en omtitt. Jag gillade verkligen början när alla i A-team blev ''ihopsamlade'' och man fick se alla olika personligheter.

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0