Annonser från BloggPartner

Svar på sexfrågestund

Det ramlade inte in lika många frågor som jag trodde, men jag får svara på dem som jag fick och hoppas på att nästa sexfrågestund blir större. Bjuder även på en lite porrig bild på mig som tack för alla som vågade fråga mig saker ;)

 

 

Fråga 1: Favoritställning? ;)
Svar: Rida eller missionären.

 

Fråga 2: Konstigaste stället du har haft sex på?
Svar: På en vanlig buss, i en hiss, på en kompis toalettstol.

 

Fråga 3: Ställen du skulle vilja pröva ha sex på?
Svar: På min studsmatta, på en biograf, i en pool, på en buss igen!

 

Fråga 4: Hur gammal var du när du förlorade oskulden, med vem och "hur" gick det till?
Svar: Jag var 16 (Många trodde säkert jag var yngre, men nepp) Jag hemlighetshåller nog hans identitet. Ja hur gick det till? Jag var oskuld, han var oskuld, vi var tillsammans, var ensamma hemma och kåta och vips så hade vi sex.

 

Fråga 5: Antal sex partner?
Svar: Den siffran skriver jag inte här på bloggen, men kan avslöja att den är tvåsiffrig. Så nånstans mellan 10 och 99 haha ;)



Fråga 6: har du haft trekant nån gång? =P eller flerkant? =P

Svar: Nej =P



Fråga 7: Hur ofta vill du ha sex?
Svar: Helst flera gånger om dagen, jag är typ alltid kåt och har alltid sex på huvudet. Skulle jag få bestämma så skulle jag ha sex precis hela tiden.



Fråga 8: Någonsin blivit påkommen när du haft sex?

Svar: Ja några gånger, därför jag ogillar att ha sex när föräldrar är hemma ;) Och så gillar jag att låta mycket och då är det ju bäst att vara ensam hemma :P

 

Fråga 9: har du provat på analsex? hehe :)
Svar: Ja ;)

 

Fråga 10: hur ofta leker du med dig själv? =P
Svar: Typ ingenting :O Konstigt med tanke på hur kåt jag är hela tiden.



Fråga 11: Vad är din konstigaste sexfantasi någonsin - involverar den förnedring, blod, etc...tell me biatch hahaha! ;P
Svar: Att ha sex i ett badkar fyllt med fejkblod.

 

Fråga 12: Vilka kändisar vill du ha sex med? :)
Svar: Killar - Brian Molko (Sångaren i Placebo)
Jacoby Shaddix (Sångaren i Papa Roach)
Tjejer - Katy Perry
Cobie Smulders (Robin Från How I met your mother)

 

Fråga 13: Hur många har du haft ett riktigt förhållande med?
Svar: 9

 

Fråga 14: Har du någonsin blivit dumpad?
Svar: Jag har blivit dumpad i alla mina förhållanden, förutom ett. Så jag vet verkligen hur det känns att få sitt hjärta krossat om och om igen.

 

Fråga 15: Har någon varit otrogen mot dig?
Svar: Ja, tyvärr.

 

Fråga 16: Sover du naken? :O
Svar: Ja ;) Det är så mysigt!



Fråga 17 : har du någonsin drömt sexdrömmar om brian molko? (kan ju säga att det har hänt mig själv några gånger) haha
Svar: haha ja ;)


Fråga 18: Har du några fetischer?
Svar: Att bli riven eller lätt biten på ryggen går jag igång på.



Fråga 19. Gillar du analsex?
Svar: Det finns vissa ställningar som är väldigt sköna, men dem får man leta sig till själv och se vad som känns bra för en. Men i vissa ställningar så känner jag bara för att spy.



Fråga 20. Vad gillar du bäst, att få oralsex eller bli penetrerad?
Svar: Oj vilken fråga, att först få oralsex tills man kommer och sen ha sex så att man kommer igen är ju aldrig helt fel ;)



Fråga 21. Gillar du att ha sex utomhus och på offentliga platser? :P
Svar: Ja det är väldigt hett och spännande ;)


 

 


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Candy

PÅRNZTJÄRNA

2010-07-11 @ 14:54:26
URL: http://www.eye-candy.se
Postat av: Lina

Asså Girle! Jag blir bara mer och mer kär i dig när du så glatt svarar på såna här personliga frågor!

2010-07-11 @ 15:30:16
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: Lina

*Girlie

2010-07-11 @ 15:30:59
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: Frida

kul att se svaren, o att du svara så ärligt! Att ha sex med Brian skulle ju inte va helt fel, min största dröm haha..

2010-07-11 @ 19:54:00
Postat av: Adam

Fuck... det här borde jag inte läst nu när jag ligger hemma och har feber :S:S:S dilemma osv..

2010-07-13 @ 15:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0