Annonser från BloggPartner

Skådespelerska: Ellen Page

Hej alla läsare!

Dags att skriva om en till skådis, Ellen Page. Jag har inte sett alltför många filmer med henne, men de som jag har sett henne i har jag gillat väldigt mycket, förutom en och jag tycker om henne väldigt mycket.

Första filmen som jag såg med Ellen Page var Hard Candy tror jag och den gillade jag väldigt mycket. Det jag gillar med hennes skådespel är att det känns väldigt naturligt och inte alls som att hon spelar, vilket gör det lättare för mig att se på filmer som hon är med i. De filmer som jag har sett med Ellen Page är Hard Candy, Juno, American Crime, X-men 3 och Inception och fyra utav dem har varit minst fyror för mig, två utav dem femmor tillochmed. Jag tror att hon kommer få spela många intressanta roller i framtiden, då hon är ganska ung, 23 år.

Andra filmer som hon har varit med i är The Tracey Fragments, Mouth to Mouth, Peacock, Whip It, Smart People och The Stone Angel är bl a några filmer som hon har medverkat i. Hon har även varit med i ett avsnitt i The Simpsons. En film som verkar intressant som hon ska medverka i är Stitch N' Bitch som fortfarande bara är i pre-production, men som jag hoppas ska spelas in snart. Jag är glad över att hon kan ta sig an så många olika typer utav roller och olika filmgenres, för jag tycker det är tråkigt när en skådis bara gör en vissa typ utav filmer, om det nu inte är så att den person inte alls passar till något annat, men det är alltid kul med lite variation som Ellen Page ger. Hon inspirerar mig till att våga bjuda mer på mig själv och kanske själv våga skådespela i en film någongång istället för att bara vara bakom kameran.

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Angelica

Hon är as cool! :D

2010-07-30 @ 21:49:00
URL: http://mataduvor.blogg.se/
Postat av: Ellen

Hon är så underbar ;)

2010-07-30 @ 21:52:22
URL: http://psellen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0