Annonser från BloggPartner

Return of the living dead

Hej alla läsare!

Dags att ta itu med Return of the living dead serien, som handlar om våra hjärnätande vänner. Två kompanjoner råkar av en olyckshändelse släppa ut en giftig gas som väcker upp döda. Snart översvämmas stan av levande döda som letar efter något att äta.

Det var lite mer än ett år sedan jag såg första delen, men jag ska försöka komma ihåg den så bra som möjligt. Detta är en utav de kändaste filmen inom zombie-genren, men tyvärr inte en utav de bästa. Jag trodde att den skulle vara bättre än vad den var. Den var underhållande och innehöll en hel del gore, men det finns så mycket bättre inom denna genre. Skådespelarna var helt okej och storyn liknar de flesta andra zombie-filmer. Är man ett hardcore zombie-fan så tycker jag att man inte ska missa denna. Denna får en stabil trea.

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0