Annonser från BloggPartner

Mean Girls

Hej alla läsare!

Mean Girls är en film som jag faktiskt gillar väldigt mycket. Jag skrattar lika mycket varje gång jag ser den och jag tycker att Lindsay Lohan gör en riktigt bra roll. Lindsay Lohan spelar en tjej som har vuxit upp i Afrika kommer tillbaka till USA för att börja på high school. Hon blir förälskad i fel kille och får erfara förnedring av sina nya klasskamrater, som råkar vara skolans populäraste tjejer. Hon lyckas bli vän med dem, men hon inser att vänskapen får stora konsekvenser.

Som ni ser så gillar jag alla sorts genre och kan kolla på allting. Jag såg denna på bio för första gången när jag var 14 tror jag och jag gillar den fortfarande lika mycket 6-7 år senare. Alla gör sina roller bra och komiken finns där hela tiden, men samtidigt så känner man det karaktärerna känner. Den lyckas utan att bli löjlig som många komedifilmer blir nuförtiden.

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Candy

åh nej, den. att lägga till på filmtipset, glömt bort att jag sett den. men hatar typ den filmen & lindsay lohan e så... äcklig & usch. >_<

2010-07-12 @ 23:29:47
URL: http://www.eye-candy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0