Annonser från BloggPartner

Favoritfilmer?

Hej alla läsare!

Jag får ofta frågan vilken/vilka som är mina favoritfilmer och nu har jag knäppt en bild för att visa dem för er. Mina fem favoriter är: Suspiria, Inglourious Basterds re-make, Dr Caligaris Kabinett, Nightmare before christmas & Orphan.

Jag vill även visa att jag  trivs med min kropp. Jag har alltid hatat mina lår, det har alltid varit ett problemområde för mig och jag täcker ofta för dem med strumpbyxor och kjolar, men nu tänker jag visa att det är snyggt att ha ben och kurvor, man behöver inte ha pinnsmala ben för att det ska vara snyggt. Jag vill gärna få alla andra att trivas bättre med sina kroppar och den här bilden är iaf ett litet steg på vägen för mig, för jag har aldrig visat såhär mycket utav mina ben på bilder förut. Jag trodde aldrig att jag skulle våga visa mig själv såhär i bloggen, att ens visa mina armar var otänkbart förut, men om jag kan övervinna mina inre demoner med min kropp så kan ni också det.


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Lina

Hejsan! Det är såhär, att jag behöver din hjälp!

Jag är med i Nellys skotävling, och försöker ragga röster. Så, nu räknar jag med dig! Som tack för detta, så länkar jag dig på min blogg!



Du får fler besökare. Jag får röster. Alla vinner på detta? Ursäkta för detta om du inte är intresserad, men.



Gå in på min blogg för att läsa mer! Supertack! :)

/ Lina

2010-07-18 @ 17:08:02
URL: http://lawliet.blogg.se/
Postat av: Lina

Åh, tack så himla mycket <3

länk till din blogg dyker upp när tävlingen dras mot ett slut, även om jag inte skulle vinna <3

2010-07-18 @ 17:17:04
URL: http://lawliet.blogg.se/
Postat av: Sara

Du har jättefina ben ju! :)

2010-07-18 @ 17:40:29
URL: http://svekochord.blogg.se/
Postat av: eyeless

Kul att du vågade ta bilden, för den passar dig väl! Enligt renässanskonstnärerna och de genier som levde under den eran ansåg att man inte är en riktig kvinna om man inte har kurvor. Kvinnor är mer attraherande än män just tack vare att de har naturligt fler kurvor...You women truly are a work of art, don't sweat it away! ;)



KRAM

2010-07-18 @ 23:55:42
URL: http://www.thateyelessentity.wordpress.com
Postat av: Lina

Du är så fin så! Och jag är sjukt avis på dina tuttar. Mina hänger fan ner till fötterna om jag dumpar Bhn.

BTW. Är det ditt rum? Det syns ju att du gillar din i såna fall!

2010-07-19 @ 17:42:37
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0