Annonser från BloggPartner

Death bed

Hej alla läsare!♥

För ett tag sedan så såg jag Death bed: The bed that eats. Ja ni läste rätt, det handlar om en säng som äter människor. Den sprutar upp syra som fräter på den som ligger på sängen, det låter mycket häftigare än det var. Sängen är väldigt gammal och har stått där väldigt länge. Nu kommer jag inte ihåg denna film så bra, eftersom att jag verkligen inte gillade den alls. Jag hade läst om den i en utav mina skräckböcker och var jätteivrig efter att få se denna, men jag blev väldigt besviken.

Den är tråkig och alla mord ser så fejk ut. Det kommer ut någon gul sörja och folk skriker inte ens ibland. En tjej som tillochmed sover igenom att sörjan fräter igenom hennes hud. Fotot var inte alls snyggt. Det är en man som får sina händer sönderfrätta och bara har skelettkvar och det ser verkligen ut som såna där skeletthänder som finns på dockor på biologilektionerna, det såg verkligen fejk ut. Den är inte alls läskig och jag blev inte alls rädd för min egna säng. Jag har nog ingenting positivt att säga om denna faktiskt och hoppas att jag kommer att glömma den rätt fort. Låt er inte luras utav framsidan som nog är det bästa med allt detta.

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0