Annonser från BloggPartner

Dario Argento för första gången

Hej alla läsare!

Hur upptäckte jag Dario Argento? Jag hade precis gjort ett matteprov när jag var 15 och jag hatar hatar hatar verkligen matematik och jag är urusel på det, så ni kan ju gissa hur det provet gick. Min bästa tjejkompis Sofia som gick i samma matte som mig föreslog att vi skulle gå hem till henne och kolla på en film, så då gjorde vi det. Sofia hade precis sett en film som hette Suspiria och var helt tagen utav den och sa att hon var tvungen att visa den underbara konstnärliga filmen för mig och jag är så otroligt glad att hon gjorde det, för efter det så blev Suspiria min favoritfilm och Dario Argento min favoritregissör. Ska man se en film utav Dario Argento för första gången så ska man se Suspiria.


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Kicki

Hoppas din helg kommer att bli mys :) sista dagen jag bloggar för nu.. Datorn kommer att packas ner snart och nästa gång jag bloggar så är man på en ny ort..



ha det så bra :)

2010-07-30 @ 17:16:44
URL: http://loeria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0