Annonser från BloggPartner

Sofia/Filmer

Hej alla läsare!

Igår var en rolig dag. Jag, Sofia, Niklas och Alex åkte till stan för att kolla in i Sci-Fi bokhandeln och det var superkul. Sofia och Alex hittade massor med saker. Jag hittade även saker jag ville ha, men jag köpte ingening. Hittade ett jättegulligt linne där, som jag ska köpa när jag får mer pengar.

Efteråt bestämde vi oss för att äta på Jensen's, vilket var kul eftersom att Sofia och Niklas inte hade ätit där förut. Alex tog som vanligt all you can eat ribs, Sofia och Niklas tog varsin hamburgare som de var supernöjda med. Efter maten tog vi all you can eat icecream, så gott!

Sofia, inne på Jensen's. Alltid med ett leende på läpparna. Hon är jättesnäll och en underbar vän. Tröjan hon har på sig är även grymt snygg.

 

Dessa var dagens inköp. Till vänster ser man Sofias inköp och till höger, Alex inköp.

Sofias inköp: Tokyo Gore Police, Battle Royale, Survival style 5+ och en manga. Tokyo Gore Police är riktigt bra, jag rekommenderar den till alla.

Alex inköp:
Robocop, Kill Bill volume 1 & 2, Död snö, Hellsing original och comics. Alex köper nästan bara Blu-Ray nu eftersom att han har en Blu-ray spelare, men jag köper fortfarande nästan bara dvd.


Sofia med glass, mums! Jag gillar glassbuffén som Jensen's har, för där finnas massor med strössel, sås och väldigt god mjukglass.


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Sandra

Oh, har de sci-fibokhandeln där uppe också?

2010-01-31 @ 10:41:20
URL: http://rockgrodan.com
Postat av: Hanna Hirvasoja

åhh va gott med glass !:)

2010-01-31 @ 13:25:48
URL: http://hannahirvasoja.blogg.se/
Postat av: Sofie

hoppas du får en bra dag :)

2010-01-31 @ 13:30:04
URL: http://sofieomnell.blogg.se/
Postat av: Sandra

Aah nice. Jag har bara sett den i Malmö och Göteborg ja.

2010-01-31 @ 13:48:54
URL: http://rockgrodan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0