Annonser från BloggPartner

Skräckcomics

Hej alla läsare!

Ska snart in till stan med min kompis Sofia, som jag inte har träffat på ett tag. Vi ska in till Sci-Fi bokhandeln och hon ska köpa en del skräck och gore filmer, så hon ville ha lite råd och tips av mig. Om ni gillar skräckfilmer och comics, så tycker jag att ni borde läsa skräckcomics. Jag har två stycken än så länge, Cucky och Scream Queen. Båda är bra, men Chucky är bättre.

 

Skriver mer sen.


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Pussybear

Cool! Jag hade några skräckserier när jag var 10 år, men de försvann (säkert morsan som slängde undan dem haha!) Hälsa sofia från mig!

2010-01-30 @ 14:14:34
URL: http://thateyelessentity.wordpress.com/
Postat av: ijda :)

Låter kul! :D



Btw, jag har ny design, kolla och kommentera? :)

2010-01-30 @ 22:47:11
URL: http://hejjblondie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0