Annonser från BloggPartner

Girlicious

Hej alla läsare!♥

Kom
precis hem från middagen och sitter och kollar på Pussycat dolls presents: Girlicious. Jag tror det gick på tv 2008 och handlade om att en ny tjejgrupp, Girlicious skulle bildas. Jag gillar verkligen såna här program där en efter en åker ut, som Top Model och det här programmet. Har lagt upp första delen utan det första avsnittet, så om ni inte har sett det och finner det intressant, kan ni kolla.
Middagen var väldigt go, först åt jag hummer och sedan Creme Brule som efterätt.

Jag presenterar vinnaren utav tävlingen imorgon kväll, då jag ska räkna alla röster imorgon.





300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Biz

sv: Jo det är bra ^^Själv?

2010-01-21 @ 09:33:27
URL: http://pinkbiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0